niedziela, 20 stycznia 2013

Na poważnie i na wesoło

Hej ;)
Od dawna zbierałam się do napisania notki, ale jakoś tak nie mam natchnienia. Teraz w sumie też nic specjalnego nie przygotowałam. Nie mam żadnej grafiki :/ W sumie mam jakieś fotki, ale są słabe i sąsiedzi by mi chyba nie wybaczyli, że umieszczam ich jakże piękne posiadłości w internecie ;D 
Złapałam takiego lenia, że każdą wolną chwilę spędzam przy simsach. Z resztą to u mnie nic nowego :D Muszę coś zmienić na tym blogu. Jest tak nudny, ze nawet ja czasem nie mam ochoty na niego wchodzić. Macie może jakieś pomysły? Chociaż szczerze mówiąc całą swoją "wielką" kreatywność muszę skupić na "hakowaniu". Słyszeliście może o akcji "Mam haka na raka"? Uważam, że to bardzo fajne przedsięwzięcie. W tym roku tematem jest czerniak. Postanowiłam się zaangażować w tą akcję, bo w bliskiej rodzinie miałam przypadek raka skóry i  uznałam, że trzeba walczyć z tym dziadostwem! Ale powiem wam, że nie sądziłam, że to będzie aż tak trudny temat. Naprawdę jak zaczęłam oglądać zdjęcia z tą chorobą, to troszeczkę się przeraziłam. Mam chyba za słabą psychikę, żeby patrzeć na takie rzeczy. I pomyśleć, że chcę zostać lekarzem... Muszę się chyba jeszcze poważnie zastanowić nad specjalizacją.
Jeśli jesteście zainteresowani tematem i chcecie mnie wspomóc w tej akcji to zapraszam na bloga, którego temu poświęciłam. www.profilaktykaczerniaka.blogspot.com Jest jeszcze w budowie, więc brakuje na nim jeszcze sporo informacji, ale cały czas go uzupełniam.
Nie wiem jak wy, ale a już nie mogę się doczekać ferii. Wiem, że część z was już dawno je zaczęła, ale w sumie to się nawet cieszę, że są tak późno. Kiedy inni będą ostro harować i czekać z utęsknieniem do przerwy wielkanocnej, ja będę się obijać i szaleć na ulicach mojej ukochanej Warszawy! Więc teraz Kaśka do roboty! A potem... laba! ;)
Dobra... coś mi się wydaje, ze ta notka znowu nie trzyma się kupy, więc już nie przynudzam. Wrzucę tylko taki mały filmik. Tą piosenkę zna każdy, ale teledysk trochę inny. A tak, żeby dziewczyny miały na co popatrzeć ;) Miłego oglądania ;) Cześć!

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z takim blogiem :)Z chęcią wpadnę
    Nowa notka na www.DuskaB.blogspot.com a w niej:
    - streszczenie wyjazdu do Kalisza na Festiwal Muzyki Dawnej.
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń