sobota, 15 grudnia 2012

Trochę tego i tamtego... a w sumie to nic.

Hej!
Ostatnio znalazłam nowe hobby. Zaczęłam kadrować teledyski. Na razie stworzyłam tylko dwie grafiki, ale wydaje mi się, że idzie w dobrym kierunku. Uznałam, że notki będę dodawać w każdy weekend, bo w tygodniu nie mam czasu. Tak w ogóle miałam bardzo dziwny tydzień... No, ale to całkiem inna historia. Po prostu dawno nie byłam tak wesoła ;) Właśnie słucham płyty Eda Sheerana. Biorąc pod uwagę utwór "The A Team" i "Give me love", byłam pewna, że krążek będzie melancholijny, a tu bardzo miłe zaskoczenie. Płytka jest naładowana pozytywną energią! A tak w ogóle to zapraszam, na mojego bloga z recenzjami muzycznymi. Link znajdziecie w menu.
Nie mam dzisiaj natchnienia i pomysłu co wam napisać. W sumie cała ta notka jakoś tak nie trzyma się kupy. Może po prostu wrzucę te kadry, nad którymi dzisiaj pracowałam i na tym skończę.
Z tego nie do końca jestem zadowolona...

Ale to jest chyba jedna z najlepszych moich prac ;)

 A tu jeszcze kilka kadrów z "Every teardrop is a waterfall" Może wy zrobicie z nich lepszy użytek? Jeśli tak, to pochwalcie się efektami ;)



Ok, to tyle. Następnym razem postaram się naskrobać trochę więcej ;) See ya!

4 komentarze:

  1. Kadry bardzo ładne, najlepszy według mnie to drugi i czwarty od góry. W tygodniu trudno napisać notkę, więc nie dziwie się, że w weekend najlepiej pisać :))
    Nowa Notka na www.DuskaB.blogspot.com Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa Świąteczna Notka na www.DuskaB.blogspot.com ZAPRASZAM :))

    OdpowiedzUsuń
  3. NOWA NOTKA na www.DuskaB.blogspot.com,
    ale już teraz życzę
    Udanego Wejścia w Nowy Rok 2013 :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. NOWA NOTKA na www.DuskaB.blogspot.com zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń